вторник, 25 ноември 2008 г.

Сутрешният блок


В един текст Иво Сиромахов направи класация на 13-те „фатални” български простотии. В класацията попадат и сутрешните блокове на телевизиите. Те без изключение ни занимават с тежки политически проблеми – проблемите на тройната коалиция, поредното поръчково убийство, преглед на печата... отново убийства, скок на цените, рушвети, забележки от Европейския съюз.

Или сме на първо място по ниво на корупция, или на последно по доходи.

Спомням си как в Америка гледах рано-рано шоуто на Риджис и Кели по телевизията, които говореха за всичко друго, но не и за политика. Голямото изкуство е да направиш утрото ведро, хахо-хихи, така че да ми стане хубаво и да ида на работа с настроение.

Наистина, кой нормален човек иска да слуша за проблемите с парното отопление и цените на тока, докато си пие първото кафе за деня? Аз не искам.

Аз преяждам с политика и имам нужда от диета. Да ям политически новини влиза в служебните ми задължения. В свободното време имам нужда от диета.

1 коментар:

Петя Тошева каза...

Напълно съм съгласна с теб. Животът никъде не е само прекрасен и безпроблемен, но в България докато гледаш телевизия добиваш усещането, че живееш в най-черната дупка на света. После се възмущаваме, че и българите били вечно черногледи. Или просто какъвто народът - такава му и телевизията:) Решението - спрете да гледате телевизия в България!