сряда, 26 декември 2007 г.

2007



Изминалата година ми донесе радост, така че я изпращам с радост.

Не мога да се оплача от живота. На фона на моите сънародници, които все мрънкат, че живеят бедно и зле, аз или си мълча, или просто им казвам, че животът ми е добър. Това вероятно поражда подозрения или завист, или и двете.

Има едно нещо, което не успях да направя през 2007 година. Не успях да отдалеча достатъчно от себе си всички хора, които казват „Ега ти скапания живот” вместо „Здравей!”. Но аз работя по въпроса.

Има и още едно нещо, което не успях да направя. Май не казвах на моите добри приятели достатъчно често колко ги обичам и колко държа на тях.

За мен най-важно през 2007 г. беше пътешествието ми до Чикаго и до Ванкувър. Това пътуване ми даде толкова радост, че исках повече да я преживявам, отколкото да я описвам. Когато се завърнах от Канада през 1996 г., написах един пътепис и го публикувах. Тази година не исках да пиша нищо. Исках само да се заредя с впечатления, които да отворят пред мен нови врати и да ме държат постоянно в очакване на следващото пътешествие.

Няма коментари: