понеделник, 10 ноември 2008 г.

Живот в капсула

На концерт в зала “България” пее младата звезда на полския джаз Ага Зарян. Пет минути преди началото на концерта срещам моя преподавател от Софийския университет доцент А. Той е добре. Изглежда малко остарял (не съм го виждал 8-9 години). Казва, че е добре.

Той: „Всичко е добре, но има общ упадък на морала, на нравите... Нещата се влошават.”

Аз: „Така ли го усещате?”

Той: „А вие не го ли усещате така?”

Аз се чудя какво да му отговоря.

Той продължава: „Може и да не го усещате. Някои хора живеят като в капсула...”

Аз: „Е, не бих казал, че живея в капсула...”

Разговорът прекъсва, когато Ага Зарян излиза на сцената.

Музиката й е чудесна, гласът – силен и въздействащ.

Мисля си за хората, които живеят в капсула...

2 коментара:

Alex Simov каза...

Този фрагмент ми напомни на Лапидариите на Капушчински. Полска школа!

Петя Тошева каза...

Честно казано завиждам на хората в капсули! Бих искала и аз да мога да се изолирам като в капсула (поне от време на време). Така според мен човек би могъл да се съсредоточи върху важните (за него)неща в живота.