събота, 19 юли 2008 г.

Възмущението

Истината е, че се опитвам да се възмущавам от малко неща. Колкото се може по-малко. Най-вече се опитвам да не се възмущавам от неща, които не мога да променя. Нали разбирате защо – защото ако не мога да ги променя, каква полза от моето възмущение...

Последното нещо, което ме „възмути”, е шефката на Варненския административен съд Анелия Цветкова, която заловиха с 10 000 лева подкуп.

„Още не можем да повярваме на съобщенията по медиите. Цветкова е толкова добър човек и професионалист”, коментираха в юридическите среди във Варна.

Така вестник „Труд” цитира някакъв групов източник, точно както те умеят – хем цитират, хем не става ясно кой го казва. Юридическите среди... Иди разбери дали наистина някой го е казал, дали репортерът си го е скалъпил...

Аз пък го варвам много лесно. Ако работата позволява да се печели допълнително, ако и съвестта го позволява, какво толкова трудно за вярване има...

В предния ми текст на този сайт написах, че доверието ми в МВР е 2 по десетобалната. Доверието ми в правосъдието е 1 по десетобалната. А уж се опитвам да не се възмущавам.

Няма коментари: